ယခုလိုလာလည္တဲ႔အတြက္ ေက်းဇူး တင္ပါတယ္။
တမႈန္႕ေျမလႊာ၊ တစ္လႊာပန္းေျခာက္၊တေပါက္ေရစက္၊ငါတုိ႔လက္မွရန္သူရလွ်င္၊ ျမန္မာ့သမိုင္းရုိင္းေတာ့မည္။

Saturday, January 3, 2009

လြမ္းရေလေသာမိတၳီလာျမိဳ႕မွ*အိမ္*ေလးရယ္..

လြမ္းတယ္...ဆိုတဲ႕စကားေလးႏွစ္လံုးဟာ..အမ်ားႀကီးကိုယ္စားျပဳပါတယ္... မိဘကိုလြမ္းတာ..ခ်စ္သူကိုလြမ္.တာ..သူငယ္ခ်င္းကိုလြမ္းတာ...အို...အစံု....ပဲေပါ႕.. အခုကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနတယ္..ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕မိသားစု..ကၽြန္ေတာ္ေနထိုင္ခဲ႕တဲ႕ျမိဳ႕ကေလး.. ထိုျမိဳ႕ကေလးကကၽြန္ေတာ္"အိမ္"ထိုျမိဳ႕ေလးမွကၽြန္ေတာ္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းအေပါင္းအသင္းမ်ား အကုန္ေပါ႕..ကၽြန္ေတာ္လြမ္းေနတယ္.... မျဖစ္သာေသာအေႀကာင္းေလးရိွလို႕သာအိမ္ကေနထြက္ခြာလာရေပမယ္႕..."အိမ္"ကိုအျမဲလြမ္းေနရတယ္.. ျပည္ပကိုေရာက္လာျပီးမွ"အိမ္"မိသားစု"ဆိုတာေလးကိုပိုျပီးတမ္းတမိတယ္..အခက္အခဲအေတြႀကံဳလာတိုင္း ငယ္စဥ္ကေနထိုင္ခဲ႕တဲ႕ကၽြန္ေတာ္႕အိမ္ကေလး..ကၽြန္ေတာ္မိသားစုေလးဆီမွာ..တခ်က္ေလာက္ နားခိုခ်င္တယ္..မိခင္ရဲ႕ေႏြးေထြးေသာအားေပးစကားေလးေတြႀကားခ်င္မိတယ္... ေမာင္ႏွမ.သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕အားေပးမွုေတြကိုလိုခ်င္မိတယ္...... အားလံုး...အားလံုး..ပါပဲလိုခ်င္တမ္းတမိတယ္..ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႕.."ဘယ္ေတာ႕မွမေမ႕ဘူး"ဆိုတဲ႕သီခ်င္းေလးကိုအေခါက္ေခါက္အခါခါနားေထာင္ေနမိတယ္..

တခ်ိန္ခ်ိန္မွာခြဲရမွာသိေပမယ္႕လည္း..အျမန္ဆံုးလဲျပန္လည္ဆံုဆည္းခ်င္တယ္...အိမ္ေလးမွာပဲျပန္လည္နားခိုခ်င္တယ္ ဘယ္ခ်ိန္မွန္းမသိတဲ႕တစ္ခ်ိန္မွာအိမ္ေလးကိုျပန္ေရာက္ရင္.အိမ္ျခံေနာက္က.သေျပခင္းေလး..မွာထိုင္ျပီး. စီးဆင္းေနတဲ႕ေရေခ်ာင္းေလးကိုႀကည္႕ရင္း.ဂစ္တာေလးတစ္လက္နဲ႕သီခ်င္းေလးျငီးဆိုခ်င္တယ္...

ျပီးရင္အေမခ်က္တဲ႕မစားရတာႀကာျပီျဖစ္တဲ႕ထမင္းဟင္းေလ.ကိုမိသားစုစံုလင္စြာနဲ႕စားခ်င္တယ္....
အိမ္ကိုလြမ္းတိုင္းဒီသီခ်င္းေလးကိုနားေထာင္မိတယ္..........."အိမ္လြမ္းသူ"သီခ်င္းနဲ႕

ကၽြန္ေတာ္အကိုအႀကီးဆံုးအျမဲဂစ္တာတီးျပီးဆိုေလ႕ရိွတဲ႕"အိမ္ကိုျပန္ခဲ႕ေတာ႕"ဆိုတဲ႕သီခ်င္းေလးကိုလဲအျမဲ
နားေထာင္မိတယ္.ေလ...



ျပည္ပေရာက္ေနက်ေသာ..ကၽြန္ေတာ္လိုပဲ.".အိမ္"ကိုလြမ္းေနသူေျမာက္မ်ားစြာရိွက်မွာပါ...
အို...အဆံုးစြန္ထိေျပာရမယ္ဆိုရင္..."အိမ္"တင္မဟုတ္ဘူး..အမိေျမ..အမိႏိုင္ငံ..ႀကီးကိုပါ..လြမ္းဆြတ္တမ္းတ
ေနမိတယ္.....


ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာကိုရေအာင္ယူဖို႕အိမ္ကေနထြက္လာခဲ႕တယ္....ဒါေပမယ္႕ကၽြန္ေတာ္မသိလိုက္တာက

ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာတခုရခဲ႕ေပမယ္႕..ေနာက္မွာရိွခဲ႕ျပီးသားေတြကိုစြန္လြတ္ခဲ႕ရပါလားဆိုတာ
အခုေတာ႕သိျပီေလ..အဲဒါဘာလဲ....ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕မိသားစု...အိမ္..ညီအကိုေမာင္ႏွမ...
အားလံုးေပါ႕......အခုေတာ႕ေလာကဒဏ္ဆိုတဲ႕အရာေအာက္မွာလိုခ်င္တာေလးကိုရယူျပီး
မိန္းေမာေနရတဲ႕အျဖစ္ေလ....အခုေတာ႕လဲကၽြန္ေတာ္အိမ္ေလးကိုလြမ္းေနရျပီေလ............
ကဲအိမ္လြမ္းေနသူမ်ားအေပၚကသီခ်င္းေလးေတြနားေထာင္ရင္း.............
.............ကၽြန္ေတာ္လိုပဲအိမ္ကိုလြမ္းႏိုင္က်ပါေစ..................ဆိုတဲ႕ေနာက္မွာ...အိမ္ကိုလဲ..
အျမန္ဆံုးျပန္ႏိုင္က်ပါေစလို႕......

ေဒါင္းမင္း

No comments:

Post a Comment

ယခုလိုခင္မင္မႈနဲ႔ အမွတ္တရ ေရးေပးသြားတဲ႔ အတြက္ေက်းဇူးပါဗ်ာ။