ယခုလိုလာလည္တဲ႔အတြက္ ေက်းဇူး တင္ပါတယ္။
တမႈန္႕ေျမလႊာ၊ တစ္လႊာပန္းေျခာက္၊တေပါက္ေရစက္၊ငါတုိ႔လက္မွရန္သူရလွ်င္၊ ျမန္မာ့သမိုင္းရုိင္းေတာ့မည္။

Monday, January 12, 2009

''သံုးနားညီႀတိဂံ" ရဲ႕ ေခတ္အျမင္

တင္ျပျပီးျဖစ္ေသာ....Sunday, December 28, 2008
''သံုးနားညီႀတိဂံ" ...ေဆာင္းပါးကိုကၽြန္ေတာ္ဧ။္ဆရာေတာ္ထံမွခြင္႕ျပဳခ်က္ျဖင္႕တင္ျပျပီးျဖစ္ပါသည္။

ယခု၄င္း.''သံုးနားညီႀတိဂံ" ေဆာင္းပါးအား.ဆရာေတာ္ဧ။္.ေခတ္အျမင္ျဖင္႕ျပန္လည္ေရးသားခ်က္ကို..ထပ္မံတင္ျပလိုက္ပါသည္...

''သံုးနားညီႀတိဂံ" ရဲ႕ေခတ္အျမင္

.........................................ဒီေနရာမွာအဓိကေဆြးေႏြးခ်င္တာကေတာ႕ ဦးဇင္းေရးခဲ႕တဲ႕.''သံုးနားညီႀတိဂံ" ဆိုတဲ႕
ေဆာင္းပါးနဲ႕ပါတ္သတ္ျပီးအဲဒီေဆာင္းပါးထဲမွာပါတဲ႕ အခ်ိဳ႕အယူအဆေတြဟာ
အခုအခ်ိန္မွာေျပာင္းလဲေနတယ္ဆိုတာပါပဲ။ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ႕ အဲဒီေဆာင္းပါးထဲမွာပါ၀င္ေနတဲ႕
အယူအဆေတြဟာ.ဆရာကေက်ာင္းသားကိုရိုက္တဲ႕ ..ယဥ္ေက်းမွုႀကီးကိုအားေပးေနသလိုျဖစ္ေနပါတယ္။
ျပီးေတာ႕လူႀကီးမွန္၀ါဒကိုလဲအားေပးေနသလိုျဖစ္ေနပါတယ္။ဒီစာရဲ႕အစမွာေျပာခဲ႕သလိုပဲအဲဒီေဆာင္းပါးကိုေရးတဲ႕
အခ်ိန္နဲ႕ အခုအခ်ိန္မွာျဖစ္ေပၚေနတဲ႕ဦးဇင္းရဲ႕အယူအဆေတြဟာေျပာင္းလဲေနလို႕ပါပဲ။ ။

ေဆာင္းပါးကိုေရးေနတုန္းအခ်ိန္မွာေတာ႕ အားလံုး စိတ္တိုင္းက်ေကာင္းမြန္တယ္လို႕ ထင္ထားခဲ႕ေပမယ္႕..
အခ်ိန္ႀကာလာတဲ႕အခါမွာေတာ႕အားနည္းခ်က္ေတြကိုေတြ႕ျမင္လာခဲ႕ရပါတယ္။မင္းတုန္းမင္းဟာ.
သက္ဦးဆံပိုင္.ဘုရင္႕သားျဖစ္ေပမယ္႕ဆရာေတာ္ဘုန္းႀကီးကဆံုးမစရာ အေႀကာင္းေပၚေပါက္လာတဲ႕
အခါမ်က္ႏွာသာမေပးပဲဆံုးမခဲ႕တာ၊အျပစ္ရိွတယ္လို႕ မိမိကိုယ္ကိုသတ္မွတ္ထားရင္းအျပစ္ကိုရဲ၀႕ံစြာခံယူရဲ႕တဲ႕
ေမာင္လြင္(မင္းတုန္းမင္း)ရဲ႕သတၱိ၊ဆရာအေပၚမွာရန္ေတြ႕လိုျခင္း၊ေစာဒကတက္လိုျခင္းမရိွပဲ.သားေတာ္အေပၚ
ေဖ်ာင္႕ဖ်ႏိုင္ခဲ႕တဲ႕ မယ္ေတာ္ရဲ႕ ရင္တြင္းစိတ္၊အဲဒါေတြဟာေကာင္းတဲ႕အခ်က္အလက္ေတြျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီေခတ္အေျခအေနႏွင္႕လည္းမ်ားစြာကိုက္ညီမွုရိွတာကိုေတြ႕ရပါတယ္။ ။

ဒါေပမယ္႕ငါးေျခာက္ျပားဘာေႀကာင္႕ေပ်ာက္သလဲဆိုတာဘုန္းေတာ္ႀကီးအေနနဲ႕ ေသခ်ာစြာ စံုစမ္း၊စစ္ေဆး၊
ေမးျမန္းျခင္းမရိွတာရယ္၊ငယ္ရြယ္တဲ႕ကေလးတစ္ေယာက္ကိုႀကိမ္လံုးနဲ႕မညွာမတာရိုက္ႏွက္တာရယ္ဟာ
ဘုန္းေတာ္ႀကီးရဲ႕အားနည္းခ်က္ျဖစ္ေနပါတယ္။ျပသနာတစ္ရပ္ကို က်ိဳးေႀကာင္းဆီေလ်ာ္စြာမေျဖရွင္းျခင္း၊
ငယ္ရြယ္သူအားနည္းသူမ်ားကို အႀကမ္းဖက္အႏိုင္က်င္႕ျခင္း၊လူႀကီးသူမဆရာသမားတို႕ရဲ႕စိတ္ခံစားခ်က္ေတြ၊
ေကာက္ခ်က္ခ်မွုေတြသာအမွန္ျဖစ္ျပီးငယ္ရြယ္သူတို႕ရဲ႕သေဘာထားနဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကိုတင္ျပခြင္႕မေပးတာ၊
လ်စ္လ်ဴရွဳတာေတြဟာဒီအျဖစ္ရဲ႕အားနည္းခ်က္ေတြြျဖစ္ျ့ပီးခါးသီးဆိုး၀ါးတဲ႕ယဥ္ေက်းမွုတစ္ရပ္ကိုမ်ိဳးေစ႕
ခ်ေပးလိုက္သလိုျဖစ္တယ္လို႕လည္းခံစားမိပါတယ္။

ျပီးေတာ႕အဲဒီေဆာင္းပါးထဲမွာပဲ ကဗၻာေပၚမွာ မွတ္ဥာဏ္အေကာင္းဆံုး ပုဂၢိဳလ္ ျမတ္ကို ေသးငယ္တဲ႕
ျမန္မာႏိုင္ငံကေလးကေနဒီလိုေက်ာင္းသား၊မိဘ၊ဆရာမ်ိဳးေတြရိွလို႕ေပၚထြန္းခဲ႕တာလို႕ညြန္းခဲ႕ပါေသးတယ္။
ဦးဇင္းတို႕ႏိုင္ငံရဲ႕ပညာေရးစနစ္ဟာမွတ္ဥာဏ္အားကိုးတဲ႕အလြတ္က်က္စနစ္ကိုဦးစားေပးတန္ဖိုးထားတာ
အမ်ားႀကီးေတြ႕ရပါတယ္။အလြတ္က်က္မွတ္တဲ႕မွတ္ဥာဏ္အားကိုးစနစ္ဟာဟိုးလြန္ခဲ႕တဲ႕ႏွစ္ရာေပါင္းမ်ားစြာမွာ ပရိယတိၱစာေပသင္ႀကားေရးနဲ႕ အျခားေလာကီစာေပေတြကို သင္ႀကားေရးမွာတကယ္
ပဲအသံုး၀င္ခဲ႕ပါတယ္။

ဒါေပမယ္႕ ယေန႕ပညာေရးစနစ္မွာေတာ႕၊အလြတ္က်က္မွတ္တဲ႕စနစ္ေနရာမွာ၊အယူအဆသေဘာတ၇ားေတြ
က်ယ္ျပန္႕စြာေတြးေခၚျခင္းနဲ႕သုေတသနပိုင္းဆိုင္ရာ၊လက္ေတြ႕ေဆာင္ရြက္အားထုတ္မွုပိုင္းဆိုင္ရာေတြမွာပိုလို
ေနရာယူလာခဲ႕ပါတယ္။ဒါကိုဦးဇင္းတို႕ႏိုင္ငံအေနနဲ႕လက္ေတြ႕က်က်သိျမင္ေဆာင္ရြက္မွုအားနည္းေနပါေသးတယ္။
အထူးသျဖင္႕ဦးဇင္းတို႕ရဟန္းသာမေဏမ်ားရဲ႕စာေပသင္ႀကားမွုပိုင္းဆိုင္ရာမွာအလြတ္က်က္မွတ္တဲ႕အာဂံုစနစ္ကို
အားေပးမွုဟာမ်ားေနျပီး၊သုေတသနေတြ၊အယူအဆေတြကိုလက္ေတြ႕ ေတြးေခၚမွုပိုင္းဆိုင္ရာေတြမွာ အားနည္းေန
တုန္းပဲရိွပါေသးတယ္။

အလြတ္က်က္မွတ္တဲ႕အာဂံုစနစ္ဟာ ဟိုးလြန္ခဲ႕တဲ႕ႏွစ္ရာေပါင္းေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာတုန္းကစာေပမေပၚခင္
အခ်ိန္မွာေတာ႕လြန္စြာလိုအပ္ခဲ႕တာအမွန္ပါပဲ၊ဒီေန႕လိုစာေပမွာပံုႏွိပ္စက္ေတြကြန္ျပဴတာေတြေပၚလာတဲ႕
အခ်ိန္မွာေတာ႕အာဂံုစနစ္ထက္သေဘာတရားေရးရာစနစ္ေတြမွာပိုျပီးေတာ႕ဦးစားေပးသင္႕ေနပါျပီ။ဦးဇင္းရဲ႕
ေဆာင္းပါးမွာအာဂံုစနစ္ကိုဦးစားေပးတဲ႕အယူအဆမ်ိဳးလည္းအနည္းငယ္ပါ၀င္သြားပါတယ္။ဒါေႀကာင္႕ဒီစာကို
ို''သံုးနားညီႀတိဂံ" ေဆာင္းပါးရဲ႕အဆက္ပံုစံမ်ိဳးနဲ႕ေရးလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ခင္မင္စြာျဖင္႕ေမတၱာပို႕ေနလွ်က္
ဦးဇင္း ဦးပ႑ိတ

ဂႏၳလုလင္(ဘိုကေလး)

ေဒါင္းမင္း

No comments:

Post a Comment

ယခုလိုခင္မင္မႈနဲ႔ အမွတ္တရ ေရးေပးသြားတဲ႔ အတြက္ေက်းဇူးပါဗ်ာ။